Hoşgeldiniz | Yeniden Haftanın Blogu Seçildim ❤

31 Ekim 2016 Pazartesi



Merhaba herkese :)

Yine 1 haftadır giremiyorum bloga. Bağlı olduğum internet firmasının maalesef Güneydoğu ve Doğu Anadolu bölgelerinde genel arızası sebebiyle internetten yine kopuş yaşamak zorunda kaldım. :/ Üstelik 1 haftadır diş ağrısıyla yatıp kalkıyorum. Dünyayı bile unuttum ki, Deli Kızın Bohçası yani Derya ablamın benden bahsettiği buradaki yazısında, sürpriz maili ile yeniden haftanın blogu seçilmenin heyecanını yaşadım. :) Bu yüzden ona çok teşekkür ederim, benim hakkımdaki düşünceleri beni çok mutlu etti. :* Çok seviyorum tabi ki. 

İnternetim yeniden beni terk etmeden bu yazıyı yayınlamak istedim. :) Blogumu yeni keşfeden herkese hoşgeldiniz demek istiyorum. Umarım sayfamda gezinirken bol keyifli vakit geçirirsiniz. ^^ 

42 yorum:

  1. Geçmiş olsun İlknur, çok yorar diş ağrısı. Bakayım hemen Derya'nın yazısına da, çok düşünceli bu hatun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beynime vuruyor bildiğin Gökçe abla gerçekten çok vahim bir ağrı. :( Bana da sürpriz oldu Derya ablanın yazısı. :))

      Sil
  2. Tebrikler canım benim. Sağlık olsun da gerisi önemli değil, müsait oldukça paylaşırsın biz de okuruz ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim birtanem ❤ Okuduğum kitapların yorumlarını yayınlayabilsem başka bir şey istemiyorum. :D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim adaşım :) Sevgiler benden de :)

      Sil
  4. Diş ağrısı tüm ağrıları sollar. Çok iyi anlıyorum şuan seni kaderdaş :/ çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın valla öyle böyle bir ağrı değil bu :( Çok teşekkür ederim ❤

      Sil
  5. Bu tür başarıları sürekli alıyorsun ilknur başarılarının devamını dilerim sana tavsiyem yazıyı yazdıktan sonra kalıcı bağlantılara bakman lazım haftann blogu şeklinde link oluşturmuşsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Emre :)) Sen söyleyince fak ettim bende tek bir bağlantı olacağına iki bağlantı oluşmuş düzelteceği onu. :))

      Sil
  6. deryacım yapar öyle tatlı süprizler :)

    YanıtlaSil
  7. Derya'nın önerisiyle ben de sizi takibe aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) bende geleceğim hemen. :)

      Sil
  8. Tebrikler efendim! :)

    YanıtlaSil
  9. Bu ara sizin olaralarda epey kesinti yaşanacak gibi. Kolaylıklar size....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da öyle geliyor Saadet abla. :/ Teşekkür ederim...

      Sil
  10. Tebrik ediyorum canım, diş ağrısı felaket:( çok geçmiş olsun, ihmal etme sakın mutlaka doktora görün:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Müjde ablacığım ❤ Ciddiyim böyle bir acı görmedim. Yemek bile yiyemiyorum. Yarın gidip görüneceğim bir doktora. :((

      Sil
  11. Canım benim, çok geçmiş olsun. İhmal etme İlknur'cum, diş fena yani, kendi kendine de iyileşen bir şey değil ne yazık ki...
    Tebrik ederim canım benim, Derya'ya da yazdım, sen küçük kız kardeş gibisin, bitanesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımnn Blana ablammm şu sözlerin benim için ne kadar kıymetli bir bilsen ❤ çok teşekkür ederim ^^ Sizde benim ablalarımsınız, birtanesiniz bunu içtenlikle söylüyorum ❤ Devlet hastanesinde çok sıra var o yüzden yarın gidip acile görüneceğim en azından ilaç yazsınlar sıra gelene kadar. :))

      Sil
  12. İlknurcumm öbcelikle geçmiş olsun, offf çok ağrıyordur değilmi? =(. Apse yapmamıştır inşallah =(. Ardından kutluyorum seni ve seni seçtiği için Derya'yı =). Haftanın bloğu olmayı gerçekten hakediyorsun ve Blana ne güzel demiş sen küçük kız kardeş gibisin =). Sevgilerimle canım benim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehra ablam çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için ♥ =) birtanesiniz hepiniz ♥ Apse yapmadı ama ağrı çok. Randevu aldım haftaya gideceğim. Çok seviliyorsun öpüyorum çok. :*

      Sil
  13. Aaaaa tekrardan tebrikler :) ve çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  14. Tebrikler canım çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  15. Tebrik ederim! Geçiş olsun aynı zamanda :))

    YanıtlaSil
  16. Geçmiş olsun kuzumm, hakediyorsun zaten sen haftanın bloğu olmayı hep :)

    YanıtlaSil
  17. Aa yeni gördüm bu yaziyi ne ayip bana 😂. Tekrar geçmis olsun canim. Benim için güzel seyler yazan arkadaslara da tek tek tesekkür ederim hepinizi çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu öyle şey :* Çok teşekkür ederim Derya ablacığım. ♥ =)

      Sil

 
DESİNG BY VALAR MORGHULİS